2017. július 30.

Görögdinnye saláta Fetával

milyen igaz Hugh Fearnley Whittingstall mondása, miszerint 3 jól megválasztott, alapanyag elég a tányérra és garancia a sikerre. Elsőre talán nem nyilvánvaló, de a görögdinnye nagyon jól érvényesül egy sós összetevő mellett. Egyszerre sós és édes, pikáns és izgalmas, egyszóval tökéletes 30 C fokban vacsorára.


Hozzávalók:

(lehetőleg) méz édes pirosbélű görögdinnye
Feta sajt
szívsaláta
só frissen őrölt feketebors
hidegen sajtolt repceolaj
balzsamecet krém

Mint a legtöbb nyári saláta, ez is gyors, egyszerű és pazar. A dinnyét hasábokra, a Feta sajtot pedig kockákra vágtam. A szívsaláta nagyobb külső leveleit a tányéra tettem, a közepét felkarikáztam. A három összetevőt elhelyeztem a tányéron, sóztam, meglocsoltam a repceolajjal, őröltem rá a borsból, végül meglocsoltam a balzsamecettel is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése